16 Temmuz 2011, Cmt>
18-19 Eylül 2010 tarihinde cumartesi ve pazar günleri Süper Amatör müsabakaları ile yeni sezona merhaba denildi.
ADANA ASKF Genel Başkanı Ali GÜLLERİ , ASKF Yönetim Kurulu üyeleri ve Futbol il Temsilcisinin iştirakiyle müsabaka hakemlerine ve takım kaptanlarına birer buket çiçek verdi.
ASKF Genel Başkanı Ali GÜLLERİ Takımlarımıza başarı dileyerek 2010 - 2011 Futbol Sezonunun Fair-Play düşüncesi içerisinde geçmesini isteyerek her takımın yöneticileri,teknik kadroları ve sporcularının üzerine düşen görevlerini en iyi şekilde yapmalarını istedi.
Futbol İl Temsilcisi Mehmet ÇİFTÇİ'de Genel Başkanın dileklerine katılarak, tüm kategorilerdeki takımlarımıza 2010-2011 futbol sezonunda gönülden başarılar diledi.
Diğer Haberler
Denizli'de "Mahallemde Maç Var" Futbol Şöleni
Denizli’de düzenlenen “Mahallemde Maç Var Futbol Turnuvası”nın 3. sezonunda şampiyonluk Buldan 4 Eylül Mahallesi’nin olurken,..
Genel Başkan Şener Aydın, Gaziantep ASKF’yi Ziyaret Etti
Başsağlığı
Konfederasyonumuz Yönetim Kurulu Üyesi ve Önceki Dönem Gaziantep ASKF Başkanı Abdulkadir Gözegir’in önceki gün vefat eden kar..
Yozgat ASKF’den Sosyal Sorumluluk Projesine Destek
Yozgat YURT-AY Derneği tarafından yürütülen ve İçişleri Bakanlığı Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü tarafından destekl..
Nevşehir ASKF’nin 16. Olağan Genel Kurulu Gerçekleşti
Nevşehir ASKF Başkanı Mustafa Avcı, yapılan genel kurulda başkanlık görevine tekrar seçilerek güven tazeledi.
Konya’da 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Etkinlikleri