11 Ağustos 2015, Sal>
D Grubu’ndaki dördüncü ve son maçında bugün (11 Ağustos) Japonya ile karşılaşan U18 Bayan Milli Takımımız, rakibine 25-16, 13-25, 22-25 ve 20-25’lik setlerle 1-3 mağlup oldu.
Grup maçlarını 6 puanla 3. sırada tamamlayan Millilerimiz, son 16’ya yükselmeyi başardı. Şampiyonadaki grup karşılaşmaları yarın (12 Ağustos) oynanacak maçlarla sona erecek.
Milli Takımımızın Son 16’daki rakibi ise grup maçlarının sona ermesinin ardından belli olacak. 2015 FIVB U18 Bayanlar Dünya Şampiyonası’nda son 16 karşılaşmaları 14 Ağustos Cuma günü oynanacak.
Diğer Haberler
Özel Sporcular Down Basketbol Milli Takımımız Dünya İkincisi
Basketbolda Şampiyon, Fenerbahçe Beko
A Milli Erkek Hentbol Takımımızdan Tarihi Başarı
Arca Çorum FK, Trendyol Süper Lig'de
İşitme Engelli Satranç Milli Takımımız Dünya Şampiyonu
Para Masa Tenisinde 3 Madalya